Ιστορία/History

English      Deutsch      Español     



Η Αρραβωνίτσα στον μυκηναϊκό κόσμο.


Εικόνα 1.(Κλίκ στον χάρτη για μεγέθυση.)

Αφήστε τον δείκτη του ποντικιού ΕΔΩ,για να δείτε τις περιοχές.

      Σύμφωνα με το περιοδικό “Φαίδιμος” τεύχος 1 2007, της Εταιρείας Μελετών Μυκηναΐκής Αχαΐας, απο το οποίο συλλέξαμε πολύτιμες πληροφορίες για την περιοχή μας, τα στοιχεία που έρχονται ολοένα στο φώς και αφορούν στον μυκηναϊκό πολιτισμό που αναπτύχθηκε στην περιοχή της Αχαΐας είναι πολυάριθμα. Τέτοια στοιχεία, αντλούνται απο το χωριό και την ευρύτερη την περιοχή της Αρραβωνίτσας όπως θα δούμε παρακάτω.

Απο το περιοδικό “Φαίδιμος” τεύχος 1 2007, της Εταιρείας Μελετών Μυκηναΐκής Αχαΐας:
    “H προσέγγιση ενός ολόκληρου πολιτισμού, όπως ο μυκηναϊκός, δεν είναι δυνατόν να στηρίζεται στη γνώση και στην ερμηνεία μόνο των λαμπερών χαρακτηριστικών του, που συναντάμε κυρίως στα μεγάλα κέντρα. Μοιραία τα συμπεράσματα θα είναι αποσπασματικά και όση γνώση και να κερδίσουμε θα είναι παραποιημένη.
      Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια η περιφέρεια του μυκηναϊκού κόσμου αρχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον των μελετητών και των ερευνητών. Η αποκέντρωση της έρευνας έφερε στην επιφάνεια νέα στοιχεία και φώτισε άγνωστες πτυχές,αποκαλύπτοντας παράλληλα έναν καινούργιο κόσμο, τα χαρακτηριστικά του οποίου λαμπρύνουν ακόμα περισσότερο το μυκηναϊκό πολιτισμό.
      Ως περιφέρεια του μυκηναϊκού κόσμου νοείται και η περιοχή της Αχαΐας. Οι μελέτες των τελευταίων 30 χρόνων ανασυνθέτουν βήμα-βήμα έναν ιδιαίτερο πολιτισμό με έντονα τοπικά στοιχεία, ο οποίος εντάσσεται γεωγραφικά σε έναν ευρύτερο πολιτιστικό χώρο με παρόμοια σαφή κοινωνικο­οικονομικά χαρακτηριστικά, που ονομάστηκε «Δυτική ηπειρωτική Κοινή». Το τμήμα αυτό του μυκηναϊκού κόσμου,αποτέλεσε ένα ζωντανό κομμάτι του μυκηναϊκού πολιτισμού από την απαρχή του.
      Οι αρχαιολογικές έρευνες τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με τη συστηματική μελέτη του υλικού, αποκαλύπτουν ένα άγνωστο παρελθόν και εκπλήσσουν ευχάριστα.Η Αχαΐα αποκτά με τον καιρό τη σημασία και τη σπουδαιότητα που της αρμόζει και η συμβολή της στα χαρακτηριστικά του προϊστορικού αυτού πολιτισμού αρχίζει να διαφαίνεται ξεκάθαρη.
      Υπολείπονται όμως ακόμα πολλά στοιχεία, όπως για παράδειγμα μια συγκριτική μελέτη της κεραμικής που προηγείται της καταστροφής των μεγάλων κέντρων, η οποία, στηριζόμενη στο νέο υλικό, θα καταδείκνυε όλα εκείνα τα τοπικά χαρακτηριστικά, που αδρά είτε ήδη διαφαίνονται είτε τα υποψιαζόμαστε.
      Σε ολόκληρη τη μυκηναϊκή περίοδο η Αχαΐα διατηρεί σχέσεις, άμεσες ή έμμεσες, με τον υπόλοιπο γνωστό κόσμο. Και δεν είναι μόνο οι περιοχές των μεγάλων ηπειρωτικών κέντρων, αλλά και τα νησιά του Αιγαίου.Είναι άγνωστο εάν οι Αχαιοί έμποροι οργάνωναν θαλάσσια ταξίδια προς τη λεκάνη της Αδριατικής και την Ιταλία, στην οποία έχει βρεθεί αχαϊκή κεραμική της YE III Γ περιόδου. Πάντως, οι επιβεβαιωμένες επαφές με τις περιοχές αυτές, έστω και αν ακόμα ήταν έμμεσες, είχαν ευεργετικό χαρακτήρα και συνέβαλαν με τις επιρροές τους στη διαμόρφωση του ιδιαίτερου τοπικού αχαϊκού πολιτισμού. Ταυτόχρονα, ο πολιτισμός αυτός επηρέασε ξεκάθαρα τις γειτονικές του περιοχές.
      Οι θέσεις με κατάλοιπα του μυκηναϊκού πολιτισμού στην Αχαΐα ξεπερνούν τις εκατό και είναι διάσπαρτες σε όλη την περιοχή (εικ. 1). Κάποιες από αυτές βρίσκονται κοντά στις ακτές, εκμεταλλευόμενες τον πεδινό χώρο και τη θάλασσα, και άλλες βρίσκονται στα ορεινά, κοντά σε εύφορα οροπέδια και περάσματα. Αξιόλογες μαρτυρίες για τη μυκηναϊκή ζωή στην Αχαΐα προσφέρουν τα νεκροταφεία και οι οικισμοί, που εξακολουθούν να ερευνώνται κοντά στην Πάτρα, όπως για παράδειγμα ο οικισμός με το πλουσιότατο νεκροταφείο στη Βούντενη.Τις γνώσεις μας για τη μυκηναϊκή τοπογραφία της Αχαΐας εμπλουτίζει και η πόλη του Αιγίου και γενικότερα η επαρχία της Αιγιαλείας με αρκετές θέσεις και πλούσια ευρήματα, που φανερώνουν ότι η συγκεκριμένη περιοχή είχε στενές σχέσεις με την Αργολιδοκορινθία.

Περιοχή Ερινεού
    Στις Καμάρες είναι γνωστά δύο νεκροταφεία θαλαμωτών τάφων, στις θέσεις Ξερικό και Παλιόμυλος, αλλά η ερευνά τους δεν έχει προχωρήσει. Η περιοχή φαίνεται ότι ήταν ιδιαίτερα σημαντική στην αρχαιότητα και κατοικήθηκε σε όλη την Εποχή τού Χαλκού.Νοτιότερα, στην περιοχή της Αρραβωνίτσας (θέση 89 στον χάρτη) υπάρχουν τρεις τουλάχιστον μεσοελλαδικοί τύμβοι(2000 π.Χ-1600 π.Χ). Σε έναν από τους τάφους των τύμβων, που συλήθηκε από παλιά, βρέθηκαν μινυακά και χειροποίητα αγγεία. Η ανασκαφή των σημαντικών αυτών ταφικών μνημείων δεν αποκλείεται να φέρει στο φως και στοιχεία υστεροελλαδικής χρήσης. Από την ίδια περιοχή προέρχονται και αγγεία της YE III Γ περιόδου, που βρέθηκαν ξεχασμένα στις αποθήκες του Μουσείου Αίγιου. Προέρχονται μάλλον από την ανασκαφή άγνωστου νεκροταφείου και πιθανότατα συνδέονται με τη σύντομη έρευνα του Ν. Κυπαρίσση στην περιοχή των Καμαρών το 1934.Υπάρχουν στοιχεία οτι στην περιοχή υπάρχει και οικισμός των ιστορικών χρόνων.”

*YE III Γ περίοδος: Υστεροελλαδική ΙΙΙ Γ.




Προέλευση του ονόματος

    Σύμφωνα με το βιβλίο του Νικολάου Λέκκα με τίτλο«ΡΥΠΕΣ-ΕΡΙΝΕΟΣ-ΣΑΛΜΕΝΙΚΟΝ» 1916,αντλούνται τα παρακάτω ιστορικά στοιχεία για την προέλευση του ονόματος του χωριου Αρραβωνίτσα:
    "Σε ενετικές καταστάσεις του 1697 και 1699 (Κ.Μέρτζιου «Κώδιξ»,σελ.117 και 118),μεταξύ άλλων χωριών της επαρχίας Πατρών, τα οποία υποχρεούνταν να δίνουν κριθάρι για το ιππικό των δραγόνων ήταν και η Αρραβωνίτσα.
α) Κατάσταση του 1697, χωρίς ν' αναφέρει ποσότητα κριθαριού: Αρραβωνίτσα (AREVONIZZA).
β) Κατάσταση του 1699, στην οποία αναφέρονται και οι στατήρες κριθαριού που υποχρεούτο να δίνει τον χρόνο κάθε χωριό: Αρραβωνίτσα (AREVONIZZA) 17.

Αρραβωνίτσα:
Ίσως είναι υποκοριστικό της σλαβικής λέξεως “άραυα” η οποία σημαίνει “θορυβώδης ομάδα ανθρώπων”. Και μεν είναι αλήθεια οτι οι κάτοικοι προσπάθησαν πάντοτε να μην διαψεύσουν τη σημασία αυτή της λέξεως, αλλά πώς απο το “άραυα” δεν έγινε Αραβίτσα, αλλά Αρραβωνίτσα; Το να υποστηρίζει κανείς οτι προέρχεται απο το “αρραβών” ή “αρραβωνίσια”, μου φαίνεται πιθανό αλλά και ριψοκίνδυνο.Πιθανώς να είναι σλαβικό εκ του RAVENICA=επίπεδοςτόπος ,πεδιάδα.(Κ.Τριανταφύλλου «Ιστορικό Λεξικό Πατρών», 1959,εις λ. Αρραβωνίτσα).Το χωριό τούτο αναφέρεται στην ενετική απογραφή του 1692 και στις ενετικές καταστάσεις του 1697 και 1699."
    Στην παραπάνω ερμηνεία: "Το να υποστηρίζει κανείς οτι προέρχεται απο το “αρραβών” ή “αρραβωνίσια”, μου φαίνεται πιθανό αλλά και ριψοκίνδυνο", αξίζει να σημειώσουμε οτι κοιτώντας το οροπέδιο της Αρραβωνίτσας απο ψηλά, παρατηρούμε οτι είναι στρογγυλό και θα μπορούσε να μοιάζει με δαχτυλίδι.


Back to top




 English
Arravonitsa in the Mycenaean world.


Fig. 1.(Click on map to enlarge.)

Leave mouse pointer HERE,to see the name of the areas in the map.

      According to the magazine "Faidimos" vol 1 2007, of the Company for the Study of the Mycenaean Achaia, from which we collected valuable information about our area, the data that increasingly come to light concerning the Mycenaean civilization developed in the region of Achaia are numerous. Such information, are also gleaned from the village and the surrounding area of Arravonitsa as we are about to see below.

From the magazine "Faidimos" vol. 1 2007, of the Company for the Study of the Mycenaean Achaia:
    “The approach of an entire civilization, such as the Mycenaean, cannot be based solely on the study and understanding of the most glamorous features which can be found in the large centers. Such an approach would inevitably lead to ambiguous and incomplete conclusions.
      Luckily, in the last few decades the periphery of the Mycenaean world has begun to attract the interest of many researchers. The “decentralization” of research has produced new evidence and has shed light to unknown aspects, revealing a new world, whose characteristics are a credit to the Mycenaean civilization.
      Achaia should be included in the periphery of the Mycenaean world. Research during the last three decades has gradually built-up the image of a unique civilization with powerful local features, integrated into a broader cultural area with similar socio-economic characteristics, which has been named “Western mainland koine". This part of the Mycenaean world was a lively part of the Mycenaean civilization since its very beginnings.
      Archaeological research during the last years, combined with systematic study of the data has come to reveal an unknown past, which pleasantly surprises us.Achaia has gradually begun to achieve recognition as a significant center and its contribution to the formation of this prehistoric civilization’s features have become evident.
      However, there are still many aspects, such as a comparative study of the pottery antedating the destruction of the significant centers, which, based on the new evidence, will clarify all the local features that can be identified or at least deduced.
      During the entire Mycenaean period Achaia maintains relations - direct or indirect ones - with the rest of the known world. Not only with the regions of the large mainland centers, but with the Aegean islands too.It is not known whether Achaean merchants organized voyages to the Adriatic and Italy, where Achaean pottery of the LH III C period has been found. Contact with these regions, even if indirect, proved to be beneficiary in the shaping of local Achaean culture. At the same time, this culture has also influenced its neighbors.
      More than 100 sites with remains of Mycenaean habitation are scattered around Achaia, both along the coastal plains and the mountain zones (fig. 1). Ongoing research in cemeteries and settlements around Patra, such as the one at Voundeni, has offered valuable information about everyday life in Mycenaean Achaia. The city of Aigio and Aigialeia in general add to our knowledge, comprising several Mycenaean sites with a wealth of important finds, which demonstrate the area’s close contact with neighboring Corinthia and the Argolid.

Area of Erineos
    In Kamares are known two cemeteries of vaulted tombs, at the locations Xeriko and Paliomilos,but their research hasn't proceeded. The area seems to have been of great importance in the antiquity and it was inhabited during the Bronze Age.Southern , in the area of Arravonitsa (position 89 on the map) are at least three Middle Helladic tombs. In one of these tombs, which was looted, were found minyan and handmade potteries. The excavation of these important tombs is not unlikely to bring other elements of the Late Helladic use. From the same region come potteries of LH III C period,which were found in the warehouses of the museum of Egio. They possibly come from the excavation of an unknown cemetery and most likely are connected to the brief research of N. Kyparisis in the area of Kamares in 1934. There is evidence that in this area (of Arravonitsa) is a settlement of the Historic Age.”

* LH III C : Late Helladic III C.




The origin of the name

    According to the book of Nicholas Lekkas entitled "RYPES-ERINEOS-SALMENIKON" 1916, we find the following historical data on the origin of the name of the village Arravonitsa:
    "In Venetian statements of 1697 and 1699 (K. Mertzios «Codex» p. 117 and 118),among other villages of the province of Patras, which were required to give barley for the dragoon cavalry,was also Arravonitsa.
a) Statement of 1697, without stating the quantity of barley: Arravonitsa (AREVONIZZA).
b) Statement of 1699, which states the staters of barley that every village was obliged to give: Arravonitsa (AREVONIZZA) 17 (Staters).

Arravonitsa:Maybe it is a diminutive of the Slavic word "ARAV", which means "noisy group of people." And it is true that the residents always tried not to deny the meaning of this word, but how from the "ARAV" was not Aravitsa but Arravonitsa?To suggest that it comes from the "arravon"(tranlation:betrothal) or "arravonisia" seems to me probable but also risky.Probably Slavic from RAVENICA = flat place,plains. (K.Triantafyllou "Historical Dictionary of Patras", 1959, in the word Arravonitsa).The village is refered to the Venetian census of 1692 and in the Venetian statements of 1697 and 1699."
    In the above interpretation: "To suggest that it comes from the "arravon" or "arravonisia" seems to me probable but also risky" ,it is worth noting that when looking the plateau of Arravonitsa from above, we observe that it is round and could look like a ring.


Back to top




 Deutch
Arravonitsa in der mykenischen Welt.


Abbildung 1.(Klicken Sie auf der Karte zum Vergrößern.)

Lassen Sie Mauszeiger HIER,um den Namen der Bereiche in der Karte zu sehen.

      Nach dem Zeitschrift "Faidimos" vol 1 2007, von dem Gesellschaft für das Studium der mykenischen Achaia, von dem wir sammelten wertvolle Informationen über unsere Region, die Daten, die zunehmend auf Licht über die mykenischen Kultur in der Region Achaia entwickelt sind gekommen zahlreich. Diese Informationen wurde auch aus dem Dorf und der Umgebung von Arravonitsa aufgelesen, wie wir über den unten sehen.

Von der Magazine "Faidimos" vol. 1 2007, der Gesellschaft für das Studium der mykenischen Achaia:
    “Der Ansatz einer ganzen Zivilisation, wie der mykenischen, kann nicht allein auf der Untersuchung und das Verständnis der glamourösesten Merkmale basieren, die in den großen Zentren finden.Ein solcher Ansatz würde zwangsläufig zu unklar und unvollständig Schlussfolgerungen führen.
      Zum Glück, in den letzten Jahrzehnten die Peripherie der mykenischen Welt hat damit begonnen, das Interesse vieler Forscher anzuziehen. Die "Dezentralisierung" der Forschung hat neue Beweise vorgelegt, um unbekannte Aspekte beleuchtet und enthüllt eine neue Welt,deren Merkmale eine Gutschrift auf der mykenischen Zivilisation sind.
      Achaia sollte in dem Umfang der mykenischen Welt aufgenommen werden. Forschung in den letzten drei Jahrzehnten hat sich allmählich das Bild einer einzigartigen Kultur mit starken lokalen Besonderheiten bebauten, die in einen breiteren kulturellen Bereich mit ähnlichen sozioökonomischen Merkmale integriert, die "westlichen Festland Koine" genannt hat. Dieser Teil der mykenischen Welt war ein lebendiger Teil der mykenischen Kultur seit ihren Anfängen.
      Archäologische Forschungen in den letzten Jahren kombiniert mit systematische Untersuchung der Daten, hat eine unbekannte Vergangenheit offenbart,die uns angenehm überrascht hat.Achaia hat sich allmählich damit begonnen, die Anerkennung als bedeutendes Zentrum erreichen und sind ihren Beitrag zur Bildung dieser Funktionen und prähistorischen Zivilisation offensichtlich gewesen.
      Es gibt jedoch noch viele Aspekte,wie eine vergleichende Studie der Keramik Vorzeiten die Zerstörung der wichtigen Zentren,die,auf Basis der neuen Erkenntnisse,werden alle lokalen Funktionen klären,die identifiziert werden können, oder zumindest ableiten.
      Während der gesamten mykenischen Zeit Achaia hält Beziehungen - direkte oder indirekte - mit dem Rest der bekannten Welt.Nicht nur mit den Bereichen der großen Festland Zentren,aber auch mit den Inseln der Ägäis.Es ist nicht bekannt, ob Achaean Händlern Reisen in der Adria und Italien organisiert haben,wo Achaean Keramik von SH III C Zeitraum gefunden wurde.Kontakt mit diesen Regionen,auch wenn indirekte, erwies sich als Empfänger bei der Gestaltung der lokalen Achaean Kultur. Diese Kultur hat auch seinen Nachbarn beeinflusst.
      Mehr als 100 Standorte mit Resten von mykenische Besiedlung sind rund um Achaia verstreut, sowohl entlang der Küstenebene und die Berggebiete (Abb. 1). Laufende Forschung in Friedhöfen und Siedlungen rund um Patra, wie das bei Voundeni, hat wertvolle Informationen über den Alltag in mykenischen Achaia angeboten. Die Stadt Aigio und Aigialeia im Allgemeinen, unser Wissen hinzuzufügen, mit mehreren mykenischen Seiten mit einer Fülle von wichtigen Funden, die den Bereich der engen Kontakt mit benachbarten Corinthia und der Argolis demonstrieren.

Bereich der Erineos
    In Kamares sind zwei Friedhöfe von gewölbten Gräbern, an den Standorten Xeriko und Paliomilos, bekannt, aber ihre Forschung ist nicht voran gegangen. Der Bereich scheint von großer Bedeutung in der Antike gewesen sein, und es wurde in der Bronzezeit bewohnt.Süd, im Bereich der Arravonitsa (Position 89 auf der Karte) sind mindestens drei Mittelhelladisch Gräber. In einem dieser Gräber, die wurde geplündert, haben Minjan und handgefertigte Töpfereien gefunden.Die Ausgrabung dieser wichtigen Gräber ist nicht unwahrscheinlich, dass andere Elemente der Späthelladisch Einsatz zu bringen. Aus der gleichen Region kommen Töpfereien von SH III C Zeitraum, die in den Hallen des Museums Egio gefunden wurden.Sie möglicherweise aus der Ausgrabung von einem unbekannten Friedhof kommen und wahrscheinlich werden der kurze Forschung von N. Kyparisis im Bereich Kamares 1934 verbunden. Es gibt Hinweise, dass in diesem Bereich (von Arravonitsa) eine Siedlung des historischen Alter gibt.”

* SH IIIC: Späthelladisch III C.




Die Herkunft des Namens

    Nach dem Buch von Nicholas Lekkas Titel "RYPES-ERINEOS-SALMENIKON" 1916, wir finden die folgenden historischen Daten über die Herkunft des Namens des Dorfes Arravonitsa:
    "In der venezianischen Aussagen von 1697 und 1699 (K. Mertzios «Codex» seite.117 und 118),unter den anderen Dörfern der Provinz von Patras, die erforderlich waren,um Gerste für die Kavallerie Dragoner zu geben,war auch Arravonitsa.
a) Erklärung von 1697, ohne Angabe der Menge an Gerste: Arravonitsa (AREVONIZZA).
b) Erklärung von 1699, die gibt die staters(=Einheit der Mess) von Gerste an, die gezwungen war, jedes Dorf zu geben: Arravonitsa (AREVONIZZA) 17 (Staters).

Arravonitsa:Vielleicht ist es eine Verkleinerungsform von dem slawisch Wort "ARAV", das bedeutet "laute Gruppe von Menschen." Und es ist wahr, dass die Bewohner nicht immer versuchen, die Bedeutung dieses Wortes zu leugnen, aber wie war aus "ARAV" nicht Aravitsa aber Arravonitsa?Zu suggerieren, dass es von der "arravon" (Übersetzung:Verlobung) oder "arravonisia" kommt, scheint mir wahrscheinlich auch riskant.Vielleicht slawisch aus RAVENICA = flache Stelle, Ebenen. (K.Triantafyllou "Historisches Lexikon der Patras",1959 in die Wort Arravonitsa).Das Dorf bezieht er sich auf dem venezianische Volkszählung von 1692 und den Erklärungen des venezianischen 1697 und 1699."
    In der obigen Interpretation: "Zu suggerieren, dass es von der "arravon" oder "arravonisia" kommt, scheint mir wahrscheinlich auch riskant",es ist erwähnenswert das,wenn man die Hochebene von Arravonitsa von oben beobachtet,sie rund ist und könnte wie ein Ring aussehen.


Back to top





 Español
Arravonitsa en el mundo micénica.
     

Figura 1.(Haga clic en el mapa para agrandar.)

Deja el puntero del ratón AQUI,para ver el nombre de los campos en el mapa.

Según la revista "Faidimos" vol 1 2007, de la Sociedad para el Estudio de la micénica Acaya, de donde se obtuvo información valiosa sobre nuestra zona, los datos que cada vez salen a la luz concerniente a la civilización micénica se desarrolló en la región de Acaya son numerosos. Tal información también están obtenida del pueblo y sus alrededores de Arravonitsa, como veremos más adelante.


De la revista "Faidimos" vol. 1 2007, de la Sociedad para el Estudio de la micénica Acaya:
    “El enfoque de toda una civilización, como la micénica, no puede basarse únicamente en el estudio y la comprensión de las características más glamorosos que se pueden encontrar en los grandes centros. Tal enfoque conduciría inevitablemente a conclusiones ambiguas e incompletas.
      Afortunadamente, en las últimas décadas de la periferia del mundo micénico ha comenzado a atraer el interés de muchos investigadores. La "descentralización" de la investigación ha producido nuevas pruebas y ha arrojado luz a aspectos desconocidos, revelando un mundo nuevo, cuyas características son un crédito a la civilización micénica.
      Acaya debe ser incluido en la periferia del mundo micénico. La investigación durante las últimas tres décadas se ha incorporado poco a poco la imagen de una civilización única, con poderosas características locales, integrados en un espacio cultural más amplio con características socioeconómicas similares, que se ha denominado "koiné continente occidental." Esta parte de la micénica mundo era una zona animada de la civilización micénica desde sus comienzos.
      Las investigaciones arqueológicas en los últimos años, junto con el estudio sistemático de los datos ha venido a revelar un pasado desconocido, que nos sorprende gratamente.Achaia ha comenzado poco a poco para lograr el reconocimiento como un centro importante y su contribución a la formación de las características de esta civilización prehistórica tener hecho evidente.
      Sin embargo, todavía hay muchos aspectos, tales como un estudio comparativo de la cerámica anterior a la destrucción de los centros importantes, que, sobre la base de las nuevas pruebas, aclararán todas las características locales que pueden ser identificados o al menos deducirse.
      Durante todo el período micénico, Acaya mantiene relaciones -directos o indirectos- con el resto del mundo conocido. No sólo con las regiones de los grandes centros de la parte continental, pero con las islas del Egeo tambien.No se sabe si los comerciantes Aqueos organizan viajes al Adriático e Italia, donde se ha encontrado alfarería Aqueo de HR III C período. El contacto con estas regiones, incluso si indirecta, demostrado ser beneficiario en la conformación de la cultura aquea local. Al mismo tiempo, esta cultura también ha influido en sus vecinos.
      Más de 100 sitios con vestigios de asentamientos micénicos se encuentran diseminados por Acaya, tanto a lo largo de las llanuras costeras y las zonas de montaña (fig. 1). La investigación en curso en los cementerios y los asentamientos alrededor de Patra, como el que está en Voundeni, ha ofrecido información valiosa sobre la vida cotidiana en micénica Acaya. La ciudad de Aigio y Aigialeia en general añadir a nuestro conocimiento, La ciudad de Aigio y Aigialeia en general añadir a nuestro conocimiento, que comprende varios sitios micénicos con una gran cantidad de hallazgos importantes, que demuestran el contacto cercano de la zona con el vecino Corinthia y la Argólida.

Región de Erineos
    En Kamares se conocen dos cementerios de tumbas abovedadas, en los lugares Xeriko y Paliomilos, pero su investigación no ha avanzado. La zona parece haber sido de gran importancia en la antigüedad y que fue habitada durante la Edad del Bronce. Sur, en la zona de Arravonitsa (la posición 89 en el mapa) estan al menos tres tumbas heládicos Media. En una de estas tumbas, que fue saqueado, se encontraron minián y talleres de cerámica hechos a mano. La excavación de estas tumbas importantes no sea probable que mejore otros elementos de la utilización Helladic Tardío. De la misma región vienen alfarerías de HR III C período, que se encuentra en los almacenes del museo de Egio. Ellos posiblemente provienen de la excavación de un cementerio desconocido y muy probablemente están conectados a la breve investigación de N. Kyparisis en el área de Kamares en 1934. Hay evidencia que en esta zona (de Arravonitsa) es un asentamiento de la Edad histórica. ”

* HR III C: Heládico Reciente III C.




El origen del nombre

    De acuerdo con el libro de Nicholas Lekkas titulado "RYPES-ERINEOS-SALMENIKON" 1916, encontramos los siguientes datos históricos sobre el origen del nombre del pueblo Arravonitsa:
    "En declaraciones venecianas de 1697 y 1699 (K. Mertzios «Codex» p. 117 y 118),entre otros pueblos de la provincia de Patras,que se requiere para dar la cebada para la caballería de dragones, fue también Arravonitsa.
a) Estado de 1697, sin indicar la cantidad de cebada: Arravonitsa (AREVONIZZA).
b) Estado de 1699, que establece estáteras de cebada que cada pueblo estaba obligado a dar: Arravonitsa (AREVONIZZA) 17 (Staters).

Arravonitsa:Tal vez sea un diminutivo de la palabra eslava "ARAV", que significa "ruidoso grupo de personas." Y es cierto que los residentes siempre trataron de no negar el significado de esta palabra,pero ¿como de la "ARAV" no nació Aravitsa sino Arravonitsa? Sugerir que proviene de la palabra "arravon" (Traducción:esponsales) o "arravonisia" que me parece probable y también me parece arriesgado.Probablemente sea eslava de RAVENICA = lugar plano, llanos. (K.Triantafyllou "Diccionario histórico de Patras",1959, en la vocablo Arravonitsa). La población del pueblo se refiere al censo de Venecia de 1692 y los Estados venecianas 1697 y 1699."
    En la interpretación anterior: "Sugerir que se trata de la "arravon" o "arravonisia" me parece probable también sea arriesgado", vale la pena señalar que cuando se contempla el altiplano de Arravonitsa desde arriba, se observa que es circular y tiene la forma de un anillo.


Back to top

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φoρμα επικοινωνιας (Contact Form)

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *